Kuvings, 9 Yıldır Tüketici Tercihi Ödülünü Kazanıyor

Mutfak aletleri markası Kuvings, tüketici odaklı iş yönetimiyle dikkat çekiyor.

2016 yılından bu yana her yıl Kuvings Polonya, Polonya’nın en prestijli tüketici sertifikalarından biri olan “Laur Konsumenta” ödülünü kazanıyor. Bu kurum 18 yıldır ürün ve hizmetlerin popülerliğini değerlendiriyor.

Polonyalı tüketicilerle yapılan anketlere dayanarak en popüler ürün ve hizmetleri seçen bu ödül, Polonya pazarındaki marka bilinirliğini belirlemede önemli bir rol oynuyor.

Ayrıca, Kuvings’in merkezi olan Güney Kore’de Kuvings,  2010 yılından itibaren 8 yıl üst üste “Tüketici Odaklı Yönetim (CCM)” sertifikasını kazanmıştı.

Tüketicilerle ilgili Çerçeve Kanunu’na dayanan Kore CCM sistemi, bir şirketin yönetim faaliyetlerinin tüketici odaklı olup olmadığını ve sürekli olarak gelişip gelişmediğini değerlendiriyor. CCM, tüketicilerin ihtiyaç ve tercihlerinin anlaşılması ve karşılanmasının yanı sıra ürün ve hizmetlerin iyileştirilmesine büyük önem veriyor.

Bunun yanı sıra, Kuvings’in yeni ürünlerinden biri olan REVO830, birçok medya kuruluşu tarafından “En İyi Sıkacak” olarak gösteriliyor.. İngiliz dergisi Ideal Home, bu ürüne beş yıldız verirken,  The Telegraph gazetesi, genel kategoride mükemmel, yani 10 üzerinden 10 puan vererek REVO830’u “Best Buy” olarak adlandırdı.

Amerika’daki Good Housekeeping, 2024’ün En İyi 7 Soğuk Sıkım Sıkacağı arasında Kuvings REVO830’yi En İyi Seçenek olarak değerlendirdi.

UK Juicer, Kuvings REVO830 hakkında kapsamlı bir inceleme makalesi yayımlayarak, ürünün olağanüstü performansını ve değerini övdü.

Kuvings, uluslararası marka elçileriyle işbirliği yaparak, sürekli olarak ürün performansı ile ilgili geri bildirim alıyor ve tüketici görüşlerini dinlemeye devam ediyor.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir