Kuvings, 10 Yıldır Tüketici Tercihi Ödülünü Kazanıyor

Kuvings, 10 yıl üst üste “Tüketicinin Seçimi Ödülü”nü kazandı.

2016’dan 2025’e kadar her yıl, Kuvings Polonya, Polonya’nın en prestijli tüketici sertifikalarından biri olan “Laur Konsumenta (Altın Tüketici Ödülleri)” ile ödüllendirildi. Bu tüketici sertifikası, 19 yıldır ürün ve hizmetlerin popülaritesini gösteriyor. Polonyalı tüketicilerle yapılan anketlere dayanarak en popüler ürün ve hizmetleri belirleyen bu ödül, markaların Polonya pazarındaki bilinirliğini ölçmek açısından büyük önem taşıyor.

Ayrıca, şirketin merkezinin bulunduğu Güney Kore’de, Kuvings 2010 yılından bu yana 14 yıl üst üste hükümet tarafından verilen “Tüketici Odaklı Yönetim (CCM)” sertifikasını almaya hak kazandı. Tüketici Temel Yasası’na dayanan Kore CCM sistemi, bir şirketin yönetim faaliyetlerinin tüketici odaklı olup olmadığını ve bu faaliyetlerin sürekli olarak iyileştirilip iyileştirilmediğini değerlendiriyor. Bu sistem, tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerinin anlaşılması, ürün ve hizmetlerin buna göre geliştirilmesi açısından büyük önem taşıyor.

Ayrıca, Kuvings’in meyve sıkacağı, çeşitli medya kuruluşları tarafından da “En İyi Meyve Sıkacağı” olarak değerlendirildi. İngiliz dergisi Ideal Home ürüne beş yıldız, The Telegraph gazetesi ise 10 üzerinden 10 puan vererek “En İyi Alışveriş Sitesi” olarak nitelendirdi.

Kuvings, uluslararası marka elçileriyle iş birliği yaparak ürün performansına dair sürekli ödüller alıyor ve tüketici görüşlerine önem veriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir